Friday 13 June 2014

Married...is ALLAH gift to human kind

Alhamdulillah...Ya Rahman...Ya Rahim

Dah 2 tahun rupanya aku kawin. Oh yea..lupa pulak. Ini adalah perkahwinan kedua untuk aku dan wife. Memang betul bukan mudah untuk berkahwin kali ke dua. Tapi antara aku dan wife memang banyak keserasian dan Alhamdulillah jarang kami gaduh...tapi bercakaran manja-manja rimau adalah..hehe.

9th June 2014 ialah ulang tahun perkahwinan aku. A day before mata aku kena surgery dan esoknya dah anniversary. Ha tu...tengok pirate of the Arab Emirates...



The plan...

Aku balik keje awal sikit dan terus cari cake. 


Balik wife aku dah siap masak special...so belasah nasik dulu.

Selalu kalau anivasary korang mesti layan movie yang romantik kan? Aku degan wife lain...kitaorang layan cerita Dragon...hehe. Memang best movie ni and especially 3D graphic dia. Above all, aku dan wife enjoy dan bersyukur kerana Allah mempertemukan kami. 


 Wife aku sedang cuba mengayat dragon...tapi dragon cuak sebab aku jeling dia


 Yeay...we are the 1st yang masuk cinema hall...hehe



To my wife...May ALLAH always be kind to us and lets together travel to JANNAH

No comments:

Post a Comment